REUTERS JE NAJNOVŠIA SPRAVODAJSKÁ ORGANIZÁCIA, KTORÁ SA DOSTANE DO BLOKU V ČÍNSKO-TECHNICKEJ OBLASTI - VLASTNOSTI - 2019

Anonim

Reuters sa pripojila k Bloombergu, New York Times a Wall Street Journal v blokovaní v Číne. Samotná agentúra Reuters uviedla, že jej internetová stránka nie je v súčasnosti dostupná v krajine.

Organizácia uviedla, že v minulosti v Číne v Číne pretrvávala čiastočná cenzúra, ale tentokrát sú ovplyvnené aj jej stránky v angličtine a čínštine. To je overené údajmi z internetového monitorovacieho miesta Great Fire.

"Reuters sa zaviazala k spravodlivej a presnej žurnalistike na celom svete, uznávame veľký význam noviniek o Číne všetkým našim zákazníkom a dúfame, že čoskoro sa obnovia naše stránky v Číne, " uviedol vo vyhlásení agentúry Reuters.

Dôvod bloku nie je jasný. Čínsky internetový cenzúrny orgán často bez varovania blokuje nové stránky a služby, ale v prípadoch médií často nasleduje kontroverzné príbehy. To bol prípad predchádzajúcich obmedzení uložených The Guardian, New York Times a Bloomberg - z ktorých každá publikovala politické exponáty predtým, ako boli zablokované. Reuters však nedávno vypustila príbehy, ktoré očividne vyvolávajú červené vlajky alebo pokrývajú citlivé témy.

Reuters sa pripája k WSJ, NYT, Bloombergu v blokovanom Číne. Kto zostal? Ktokoľvek okrem FT?

- Josh Chin 李肇华 (@joshchin) 20. marca 2015

V súvisiacich správach v Číne samotný Veľký požiar bol v dôsledku silného útoku DDoS za posledné dni zameraný na stránky, ktoré odráža, aby sa vyhli cenzúre. Organizácii sa podávajú 2, 6 miliárd žiadostí za hodinu, čo znižuje hosťovské poplatky až na 30 000 dolárov za deň, čo ju prinúti verejne prejsť s prosbou o pomoc.

Páchateľ útoku nebol identifikovaný, ale incident nastane niekoľko dní po tom, čo príbeh Wall Street Journal vysvetlil, ako Veľký požiar využíva systémy na ukladanie cloud, aby obišli čínsky režim cenzúry. Z toho môžete vyvodiť vlastné závery.